keskiviikko 3. elokuuta 2011

Outfit of the day

Tänään olin juhlimassa parhaan ystäväni syntymäpäiviä. Hän vei mut vesipuistoon :) S:n pikkusisko (aivan aivan aivan liian yli-ihanuus) oli myös mukana. Päivä oli kaikin puolin kiva ja söin PALJON. Jukuparkissa söin suurimman syömäni hampurilaisaterian. Sieltä suuntasin rossoon, jossa söin pitsaa niin paljon kuin jaksoin. Tämän jälkeen suuntasin S:n kotiin nauttimaan suussasulavasta mansikkakakusta ja suklaaseen dipatuista mansikoista:) Nami mikä päivä :pTän näkösellä asulla liikuin vesipuistoilun jälkeen.

 Noniin pakko myöntää, että jännitti laittaa kuvia, kun niistä tuli niin paljon palautetta. Koitin nyt kuitenkin vähän muokkailla valotuksia ja kontrasteja :) Mut kuten sanottu, en (ainakaan vielä) ihan hallitse sitä. Toivottavasti nää nyt on kuitenkin ees vähän parempia kuin olisivat muokkaamattomina olleet.
 Kuvat on aika kaukaa, mut ainakin näyn näissä päästä varpaisiin. Nää näyttää tässä nyt sumeemmilta ku mun koneella, mut toivottavasti ihan hyviltä ku luet :)
Elikkäs:
Toppi - Espanjasta
Vyö - Gina tricot
Hame - Äidin vanha (ei aavistustakaan mistä peräisin)
Svetari - Only

Oon kyl niin surkee tekniikan kanssa. Onnistuin nimittäin jotenki sotkemaan tän mun netin. Tai no Misu onnistui. Se käveli näppäimistön päältä ja nyt yht äkkii mun välilehdet onki tuol piilos :( Eikä mul oo harmaansinistä aavistustakaan miten saisin ne takas... No mut hyvät yöt musupalleroiset. Ehkä se huomenna selviää :)

5 kommenttia:

  1. Sain sen sittenkin takas entiselleen!:)

    VastaaPoista
  2. LOL kuvat on huonompia kuin ennen! lisää väriä, älä poista!

    VastaaPoista
  3. En vaan hallitse :s Laitoin sieltä mun kuvankäsittelyohjelmasta sen automaattisen kontrastin muutoksen ja tollasia tuli. En tiedä yhtään mitä mun sit pitäis tehdä. Olisko vinkkejä?:)

    VastaaPoista
  4. Olisin toivonut lähikuvaa ihanista kostuneina kihartuneista hiuksistasi. Olit niiiin suloinen!
    -Suvi

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos Suvi!:) Mä en sit vaan jotenki saanu sellasta naamalähikuvaa enää aikaseks sillon illalla...Mut ens kerralla täytyy muistaa ku tulee semmoset kiharat, ihan sun mieliksi :)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)