tiistai 16. elokuuta 2011

Stockholm shopping

Noniiiiiin, nyt päästiin asiaan ;) Elikkä luvassa nyt siis Tukholman reissun ostosten esittely.



Monkin toppi, ai että muuten ku rakastuin tohon kauppaan! Onks Suomessa tota, tietääks joku? Tuolta tarttu mukaan myös aivan mielettömän upeat shortsit, joihin mun äitikin palavasti rakastui. Oon koko kesän just etiny tollasia korkeavyötäröisiä ja nyt sitten löysin!:) Noi on kyl viel siitä kivat, et ne on tavallista paksumpaa kangasta, eli sopii just ihan älyttömän hyvin alkavaan syksyyn ja viileneviin iltoihin esim. sukkisten kanssa. Parempaa kuvaa niistä luvassa varmaan päivän asu -postauksessa, sillä on päällä paljon upeemmat.



 Monkin liikkeestä mukaan lähti myös se ihana muhkea avaimenperä, joka olikin jo edellisessä postauksessa. (Tai jossain aikasemmassa kuitenkin.) Se taitaa olla myös yks Misun suosikki ostos ;) Voitte vaan kuvitella...


 Kuten kerroin, vierailtiin kuninkaanlinnassa. Oltiin äidin kanssa sitä mieltä, että täytyyhän sieltä nyt joku pieni matkamuisto hommata ja päädyttiin sit tällaiseen suloiseen pieneen kruunuun. Tästä tuli nyt mun huoneen yks sisustuselementti ja käyttöön tää pääsee vai ainutlaatuisiin ja erityiskertaisiin tilaisuuksiin :)


Leipominen on musta ihan älyttömän mukavaa! Tuntuu, et viime aikoina aika vaan on ollu ihan kortilla sen kanssa :( Ostimpahan nyt kuitenkin tällaisia ylisöpöjä muffinssivuokia innoittamaan itseäni leipomispuuhiin. Tykkään just etenkin muffinssien leipomisesta, sillä niitten kanssa saa olla luova. Sekaan voi laittaa vaikka millaisia erilaisia juttuja ja aina lopputulos on vaan edellis kertaa herkullisempi! Oon mm. kokeillut vadelmia, suklaata, mustikoita, mustikoita ja suklaata... Ja voin todellakin vaan suositella!


                                                         Tän te näittekin jo käytännössä;)

Muhun on nyt todellakin iskenyt joku ihan hirvee huivivimma! Mistäköhän lienee saanut alkunsa. Se on vaan siitä paha, että ennen kun oon ollu kenkä- tai laukkufriikki, oon tiedostanu, ettei mun rahat riitä kaikkien ihanuuksien kotiin kantamiseen, huiveissa se onkin sitten ihan toinen juttu. Huivit kun ei yleensä yksinään oo kovin arvokkaita ostoksia. Sitä vaan ostelee, yks edullinen huivi, toinen edullinen huivi, kolmas edullinen huivi... Hei mihin mun kaikki rahat katos? Uskon, että tiedätte mistä puhun. Täytyy nyt vaan jotenkin koittaa hillitä tätä mun himoa niitä kohtaan. Ja kyllä myös Ruotsin reissu teki tehtävänsä, on ainakin vähäksi aikaa tyydytetty huivitarpeet, sillä laukusta löytyi kotiin saavuttua NELJÄ uutta huivia.



                                                                   IHANUUS
(Ja tää on just muodinmukanenkin, ku syksyn muotivillityksenä komeilee metallinsävyt, kuten kulta, joka tässäkin esiintyy juuri ihanalla tavalla. Ja toi väri! Just ku mulle tehty. En tiedä myöskään mistä johtuu se, että nyt iltojen pimentyessä ja ilman viilentyessä tollaset hempeet värit on tullu lähemmäs sydäntä. Ehkä muuten juuri sen vuoksi, että ne on sellasia lämmittäviä sävyjä viileneviin ilmoihin :))



                                                        RAKKAUSPAKKAUS
(Tää oli rakkautta ensisilmäyksellä tän huivin kanssa! Toi väri, toi kuosi, toi kangas (ihan älyttömän pehmeä ja mukavan tuntuinen ihoa vasten), toi muhkeus... Listaa vois jatkaa loputtomiin. En voi muuta sanoa, kuin että sydämeni on viety. Tai no uknow, kiva huivi ;))







                                                               PELASTAJANI
(Tää lähti jo laivalta mennessä mukaan. Kuten ensimmäinenkin, myös tää on ihan viimeisintä huutoa nyt syksyn muodissa, jossa tähtiprintti on sitä jotain. Ensin kun kuulin, että tähtikuvio tulis nyt muotiin olin vähän, että ok juu, muut voi pukee päällensä mitä haluaa, mutta itse en kuitenkaan oikeen innostunut. Kuitenkin heti sillä hetkellä, ku mun silmät osui tähän (alennuksessa olleeseen) tuotteeseen, en vaan voinut olla ostamatta. Tää on tosi iso ja sellanen syksyn lämmittäjä :))



Vähän erilaiset hihat just esim. valkoisen topin kanssa.  Tykästyin kovasti. Tää oli tosi edullinen, -70%. Itse en oo ennen tuollaiseen merkkiin törmännyt, mutta samassa liikkeessä oli mm. Vilan vaatteita (ja tän merkin vaatteet oli aikas hintavia), joten eiköhän tääkin ihan laatutuote olisi :)



Laivalta myös jo mennessä laukun painoa nostattamaan lähti sininen ihan perus pitkähihainen t-paita. (Part Two). Ja tossa on vielä toi viimeisin, muttei suinkaan vähäisin huivi-ihanainen. Löytyi h&m:stä, osui ja upposi.



Joo tiedetään, nää oli vähän rohkee ostos. Mutta kattokaa nyt niitä, ne on kimaltavat balleriinat! (Sopii taas muuten syksyn muotiin;)) Mut anteeks vaan missä käytän niitä Suomen ilmastossa? Kaiken sen kuran ja loskan keskellä? Ei kiitos. Mutta ihan älyttömän hyvä vaihtoehto korkkareille viihteelle lähdettäessä, jos ei aina jaksa koko iltaa painaa korot jalassa. Ja muutenkin, nää saa asuun kun asuun ilmettä. Onneks mun jalat tuskin enää kasvaa ni ai, että kuin kivat kengät ens kesän rillutteluihinki ;)



Huomaatteko, että jotenkin ihmeellisesti tää on jo kolmas pitsinen tuote nyt näissä mun Tukholma ostoksissa? No mut mikäs siinä, kun pitsi on todella kaunis materiaali (vai voiko sanoo materiaali? no tollanen juttu kuiteski). Mul on jo vaikka minkälaisia suunnitelmia tän paidan varalle ;) Odottakaapas vaan.




Luotto h&m: perus legginssit, mustat yö-shortsit (jollaisia oon etsiny Suomesta joka paikasta), yksi valkoinen toppi ja kaksi sellaista vähän löysempää vaaleanpunais vivahteista.


Misu osallistui taas ahkerasti ostoskassien purkamiseen. Toisin sanoen tämä pieni neitokainen ryntäili pussista toiseen ja tuotti harmaita hiuksia äitylilleen... Mun muruseni :)

2 kommenttia:

  1. Monki löytyy myös suomesta, hesasta:)

    VastaaPoista
  2. Oikeesti? Oi ihanaa! Kiitos paljon tiedosta (tää piristi mun päivää:))

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)