lauantai 27. elokuuta 2011

Inspiration into autumn

Vaikka tänään olikin aivan ihana suorastaan helteinen päivä, mulle iski jotenki kauhee inspis ihailla lämpimiä syksyisiä/talvisia vaatteita. Haaveilen sellasesta isosta muhkeesta villapaidasta. Valkoinen, pehmee ja lämmin ois se kaikkein kivoin ittelle :) Lisäks oon ihastellu, nyt paljon kaikkialla olevia, korollisia nilkkureita. Sellaiset tosi klassiset, elegantit ois ihana omistaa.

Kuvat www.weheartit.com


Tässä kun valmistelin teille havainnollistavia kollaaseja uppouduin taas ihan unelmoimaan. Oi vitsit ku oliski rahaa.Seuraavaks teenki teille jossain vaiheessa taas vähän kollaasii kaikesta arvokkaammasta haaveissa pyörivästä :) Aattelin, että nyt näistäkin vois olla jotain inspiraatiota teille :) Ite ainankin keksin satamiljoona erilaista asuvaihtoehtoa ISON villapaidan kaveriks.

Nyt tänä syksynä muotiin on tullut tuollaiset matalat korkkarit. Haluisin ite ruskeet tai sit kastanjat. Sellaset ois kivat mun mielestä pitää ihan vaikka arkena koulussakin. Lisäks oon jo kesällä yrittäny tähystellä suurta konjakinruskeeta laukkua. Harmittaa kun bongasinkin yhden jokin aika sitten H&M:n nettikaupasta alesta, mut en sit tilannu ja seuraavana päivänä oli sit jo mennyt :/

Ei mul muuta tällä kertaa, ihanaa lauantai-iltaa teille!:) ja hauskoja venetsialaisia (tai millä muinaistulien nimellä ne täällä päin kulkeekaan)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)