sunnuntai 14. elokuuta 2011

Sunday

Viimeiset päivät ennen loman loppumista... Ei yhtään kiva. Tuntuu, et en oo missään vaihees viel ehtiny kunnolla lomailla. Koko ajan ollu vauhti päällä ja juossu paikasta toiseen. Mut toisaalta onhan se aina ihanaa palata arjen tuttuihin ja turvallisiin rutiineihin ;)


Misu on taas kasvanu hurjasti. Se muuten syö ku hevonen (muhun tullu selkeesti) eli ei ihmekään. Tulee aina paikalle ku kuvailen (ilmeisesti siis varsinainen linssilude kuten omistajansakin).Söpöläinen nukkuu aina mun vieressä. Oon muuten alkanu epäilee, et Misu sairastaa jakomielisyystautia. Se on nimittäin välillä ihan kreisi, juoksee pitkin seiniä ja pomppii ilmavoltteja. Sit toisinaan se on niin sulonen, ihana, kehrää, tulee syliin... Mut vaiks hän olis mimmonen ni mun vauva se on ja rakastan sitä just semmosena ku se on <3




Oon jo pidemmän aikaa haaveillu keltaisesta kynsilakasta, ja tänään sellainen sit tarttu mukaan kun kävästiin kaupassa. Laitan kuvaa ja palautetta, kun vaan jossain vaiheessa ehdin testailla :)



Sit ostin ihan tällaisia perusjuttuja nyt koulun alkuun. Päällystemuovia kirjoille ja uusia stabiloja. Oi että, mul olis taas yks kutkuttava unelma mistä palan halusta kertoa teille. Tän unelman ansiosta uskon, et mulla on nyt taas uutta opiskelumotivaatiota ja intoa koulun suhteen. Toivon ainakin niin, sillä tää unelma vaatii hyviä arvosanoja ;)) Just ennen blogin päivityksiä surffailin netistä tietoa mun unelmasta. Mulle selvis, että kaikki oliskin paljon helpompaa mitä olin ajatellu!:) Okei okei, paljastetaan sitten. Tehän tiedättekin ehkä jo ja jos ette, ni sanon vielä, eli mun yks suurimmista unelmista olis muuttaa New Yorkiin ja tehdä mallin töitä. No viime aikoina on ruoka maistunu sen verran hyvin, että tuntuu, että tää unelma alkaa lipua silmin kantamattomiin. En mä siitä kuitenkaan oo luopunu! Mutta meinaan tällä, et mulla täytyy olla joku varavaihtoehto, et jos niitä töitä ei sit saakaan. Ja muutenki mallin ammatti on sitä, että toisena päivänä on in ja seuraavana out. No mut siis asiaan tidididiii jännitys tiivistyyy.... Tahtoisin lähteä opiskelemaan New Yorkiin. Rahahan tässä tulee ensimmäisenä ja suurimpana ongelmana, mut mun ymmärtääkseni (ellen nyt oo täysin väärin käsittäny) ulkomaille opiskelemaan lähtiessä on mahdollista saada stipendejä tai muita vastaavia rahallisia tukia. Mut teempäs nyt niin, että kertoilen teille asiasta lisää, sitten kun itsekin tiedän lisää, mut sen vaan vielä sanon, että yks ihan täydellinen yliopisto sieltä jo löytyikin ;)


Ja sit takas maanpäälle. Huomenna tutor-palaverillä alkavaan kouluun. Tänään ja pakkasin laukkua ja nappasin tuttuun tapaani nenäliinapaketin kaapista. (Mulla on oikeesti aina pakko olla nenäliinoja varalla mukana, joillain on huulirasva, ni mulla on nenäliinat. Ei sen takii että mun nenä vuotais koko ajan :D mutta aina kuitenkin joku tarvii paperii ja jos missään lähellä ei satu olemaan, ni sit mun laukusta löytyy pelastus :)) . Oli pakko napsasta kuva, kun pakkaus oli niin söpö! Nella<3muumit


Mietin tässä, että mitenköhän saan mun avaimet mahtumaan koululaukussani niille tarkoitettuun pieneen taskuun. En voinu vastustaa kiusausta, ku näin Ruotsissa ton ison muhkean avaimenperän :) Ja se vaan mun mielestä sopii mun avaimiin tosi kivasti. Ei ainakaan oo enää sitä ongelmaa, et avaimet hukkuis jonnekin laukun pohjalle ;)


Misu on kyl ihan supersuloinen :) Se on must ihaninta, ku aina se kömpii iltasin mun viereen ja kehrää siinä mut uneen. Maailman kaunein ääni on mun mielestä kissan kehräys.


Tässä päivän asua. Taas vaihteeks rento meininki. Panostin tai no ei oikeestaan voi sanoo, että oisin panostanu, mutta laitoimpahan vaan tänään tavallista enemmän koruja itselleni.
Mekko - H&M
Korut - Nilkkakoru tuliainen Espanjasta,
            ranteessa ruskeat helmet itsetehty
           ja sinisten alkuperästä ei muistikuvaa

Ihan pakko vielä liittää tähän kollaasi kuvista, jotka syntyi kun koitin saada päivän asu -kuvia. Ite jotenki tykkään näistä ihan sikana. Näis on jotenki sellanen taianomainen tunnelma. Keijumainen valotus. I like. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)