lauantai 20. elokuuta 2011

Modelling

Heippati hei:) Täytyy nyt oikeen pyytää anteeks, kun tällä viikolla tää mun postaustahti on ollu kuin jotain pikajuoksua. Eihä kukaan pysy hengästymättä perässä. Ensin aamupäivällä ajastettu postaus ja sit viel iltapäivällä/illalla yks tai kaks live kirjoitusta. Koitan rauhottaa nyt itteeni :)



Mallijuttuja on taas luvassa lähitulevaisuudessa, ja nyt vähän enemmänkin. Tajusin just esimerkiksi sellaisen mukavan jutun (kesällä kun elin ilman kalenteria ja koitin vaan muistaa kaikki päivämäärät) kirjoittaessani päivämääriä ylös kalenteriini, että sattuipas mukavasti samalle päivälle tutoreiden(eli mm. minun) järjestämä ykkösten tulojuhla sekä koko päivän vievä muotinäytös, johon olen lupautunut. Elikkäs sen koko päivän kun olen koulusta pois, jään myös paitsi superhauskasta tapahtumasta. Mutta eihän tässä ole mitään syytä murheeseen, sillä pääsen kuitenkin valloittamaan catwalkin Turussa;) Laittelen teille tästä vielä lisäinfoa, jos kiinnostaa tulla katsomaan!:) (Tosin tilaisuus k18).



Näistä mallijutuista vielä. Ihanaa ku ne täyttää mun kalenterin, oonkin jo kaivannu näitä hommia!;) Ens viikolla mulla on kahtena päivänä sovitukset Turussa. Syyskuun heti alussa tosiaan se näytös ja ilmeisesti samana viikonloppuna matka Helsinkiin. (Silmällä pitäen mallitoimistojen tapaamiskutsuja:)) Eihän tää tähän lopu vaan luvassa on sitten syyskuussa yhtenä viikonloppuna kahdet kuvaukset. (Hiukan jännityksellä odotan, kun tosiaan koskaan en oo vielä sellaisissa virallisissa kuvauksissa ollut ja toiseks sekin, että nää on peräkkäisinä päivinä, ni eipäs siinä sitten paljon välissä lepäillä.) Sitten vielä viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä lokakuussa siintävä muotinäytös (jota kyllä tulen täälläkin vielä teille lisää mainostamaan, jotta varmasti tuutte kaikki paikalle;)).



Ens viikolla on myös kuoropalaveri. Odotan sitä tietyistä syistä aivan suunnattomasti, mutta kertoilen tästä sitten vielä lisää, jos kaikki menee parhain päin ;) Pidän teitä jännityksessä, mutta saanhan mäkin olla jännityksen kourissa vielä torstaihin asti. (En tykkää yhtään, oon yleensä tooooosi utelias ja kärsimätön ja haluisin kuulla kaiken heti, mut kyl mä selviin... ehkä jotenkin kai toivottavasti :) nii ja piti viel sanoo, et kaikki inhoo ku oon niin utelias, mut en mahda itselleni mitään ja pyydän taas kerran anteeksi sitä teiltä rakkailta ystäviltäni, jotka luette tätä.)


Kuvat keväisestä näytöksestä Turun kävelykadulla. Kuvaajana mestarikuvaaja äitini.(No en mä sen parempi oo, että sen puoleen...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)