torstai 18. elokuuta 2011

My style

Voisin vaikka ihan oman postauksen verran kertoa mun omasta tyylistä. Tuntuu, että blogi itsessään vielä hakee omaa paikkaansa blogien joukossa, mutta Nella blogin takana on löytänyt oman tyylinsä. Nää hetket tässä lähihistoriassa on kuitenkin olleet ihan sellasta muutoksen aikaa. Tietysti tyyli muuttuu jokaisella iän karttuessa.



Ennen käytin paljon pinkkiä, ja yleensäkin enemmän kirkkaita värejä. Mul ei oikeestaan ollu mitään selkeetä linjaa. Tai no ainoo sellanen selkee tavoite oli, että asu on hieno kunhan siinä on vaaleenpunasta (tuntuu nyt aika hirveeltä:D). Lisäks käytin jonkin verran huppareita ja sit aika paljon tollasia tietyn mallisia minihameita. Tästä te ette varmaan kauheen hyvin nää (ehkä parempi niin) mut voin kertoa, että kolmessa noista kollaasin paidoista on poolokaulus. Näin vanhempana ja viisaampana katon vähän kauhulla mun entisiä asuja, mut toisaalta olin silloin paljon nuorempi. Hassumpaahan se ois ollu jos mulla seiskaluokalla olis ollu bleisereitä ja isoja laukkuja.

Kuten ootte ehkä huomanneet, suosin mahdollisimman paljon alennusmyyntejä ja tarjouksia. (Äiti kiitos kun olet opettanut minut tähän :)) Säästyy rahaa ja vähemmällä saa enemmän. Oon itse huomannut, että monesti jo sellaiset tuotteet on alennettu, mitkä on just sesongin muotivillityksiä. Eri kaupoissa eri tuotteita. Kirppikset on kans aika hyviä paikkoja löytöjen tekemiselle. Itse vaan aikas harvoin eksyn niihin.

Nykyään (tänkin blogia vähän aikaa seuranneet tietää jo) oon merimiestyylin suuri fani. Eli tykkään kauheesti valkoisista ja tummansinisistä raidoista, tai ihan yksivärisinä. Näihin yhdistettynä ruskeaa sekä silloin tällöin punaista. (Ennen muuten vihasin punasta.) Sit tässä rinnalla kulkee se valko-ruskee-musta-harmaa-linja. Eli mahdollisimman neutraalit sävyt miellyttää mun silmää. Beessi ja nude on kans ihan ykkösiä. En mä kuitenkaan ihan oo mun yhä tälläkin hetkellä lempivärinä toimivaa vaaleanpunaista kokonaan hylännyt. Se ei vaan välttämättä oo hirveesti ehkä päivän asu -kuvissa näkynyt :s Mutta odottakaapas vaan syksyn etenemistä ;) On meinaan pari aivan ihanaa juttua tarttunu mukaan tässä viime aikoina kauppoja kierrellessä. Ja musta nää kaikki mun tän hetkiset jutut käy tosi kivasti yhteen. Vai mitäs sanotte yhdistelmästä vaaleanpunainen&tummansininen? Mun mielestä ainakin tosi herkullinen! Jotenki kaikki sellaset hempeet sävyt, pastellivärit on aina ollu mun mieleen. Mustaa en tykkää sillee kokonaisvaltaisesti käyttää (muuta kuin ehkä juhla-asuissa yms. erityis jutuissa), mutta se on tosi hyvä sellanen tasapainottaja. Esim. mustat farkut/hame toimii tosi kivasti hempeen vaaleenpunaisen tai vuorostaan sinivalkoraitojen kanssa.

Tässä nyt sit taas uusimpia ostoksia (Tukholmasta).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)