maanantai 22. elokuuta 2011

Outfit of the day

Päivän asua pukkaa. Koulussa ihan ollut yllä tällä kertaa tällaista. Hui kauheeta muuten, vanhojentanssit! Just vast koulu alkoi ja nyt jo pitäis puku olla hankittuna, kampaaja varattuna ja pari tiedossa. Anteeks nyt mut en todellakaan oo saman kokoinen nyt ja helmikuussa :s Tai no tietysti toivon olevani ja ehkä pienempikin kuin tällä hetkellä, mutta hei hyvänen aika, mitä jos se puku onkin sitten ihan väärän kokoinen, eikä enää ehdi tehdä muutoksia :s Kai sen sitten vain on pakko ehtiä. Ja ihan oikeesti, kuka muka osais valita vaan yhden niin monista toinen todellakin toistaa kauneemmista mekoista? Mulla on suuria ongelmia edessäni...


Vielä palatakseni vanhojentansseihin, eli voin pitää teidät ajan tasalla niiden suhteen. Kampaaja pitäisi mennä tällä viikolla varaamaan, samaten pukuja hypistelemään/sovittelemaan/ihastelemaan. Toivottakaa onnea.... Ja pyydän anteeks, kun tällä kertaa nää kuvat on kaikki ihan sontalaatua, pohjamutaa. Mut kai näistä nyt jonkinmoisen käsityksen tota mun asua silmällä pitäen saa:) Ainakin toivon niin. Olis niiin kiva ottaa asukuvia ulkona, mut jos oon yksin, ni en oikeen tiedä mihin saisin kameran sillee, et tulokset ois hyviä...


Tää on kyl blogin historian parhaimpia kuvia laadultaan... Ei siis ei mitään lisättävää. Paitsi et kyl tästä ton mun asun ääriviivat erottaa...? :) Ja eiks tää oo jo aika tyylikäskin ku tää on näin tällänen? Niinku moderni tiekste, onhan niitä taulujakin, modernia taidetta, jotka joskus ainakin mun silmään näyttää pelkältä sutulta (: Okei ei jatkossa tällaisia kuvia tiiä tiiän mut joo. Nii kuka sanoikaan, et ei lisättävää ja silti jaarittelen täs jotain turhanpäiväistä? Ok mo.

Näytän kärsivältä :s No mut joo asuun:
Villatakki - Gina
Toppi - H&M
Hame - Seppälä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)