sunnuntai 14. elokuuta 2011

My room

Noniin, vihdoin ja viimein sain huoneen kuntoon ja kuvat napsittua. Eli annan kuvien nyt puhua puolestaan. Ideana oli siis huoneen uudelleen järjestys. Pieni varoituksen sana tähän alkuun sitten, että mun huone on täysin vaaleanpunainen. Juu juu tiedetään, aika imelä. Oonkin nyt viime aikoina koittanu saada tänne enemmän mustaa ja valkoista, mut voin sanoo, et se ei paljon auta kun seinät on vaaleenpunaset. 13-vuotiaana halusin tällaset tapetit ja äiti vielä monta kertaa kysyi, että oonko nyt ihan varma. Ja olinhan mä sillon, mut en kyllä enää... Oon kuitenkin tullu siihen tulokseen, että mitä järkeä olis enää ruveta tapetoimaan uudestaan (kallista puuhaa) kun kuitenkin varmaan muutan tässä muutaman vuoden sisällä jo pois kotoa. Ainakin toivon niin :) Mutta nyt kuviiin:

                                                                         BEFORE:


























                                                                            AFTER:





















Äiti laitto tollasen joskus mun oveen :D Olis kyllä ihan kelpo järjestys. Mut mitäs tykkäätte nykysestä? Parempi/huonompi? :)

(Ja voi, että mua osaa ärsyttää, ku en saa näitä kuvia sillee ku haluaisin... Toivottavasti tää kuvajärjestely edes jotenki menettelee.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)