torstai 25. elokuuta 2011

Shock

Äääääää, mulle selvis et mun unelmien kello maksaa sellaset mukavat 22 000e :) Voitteko kuvitella kello?!? Tai no ok, mulle selvis myös, että se on aitoa kultaa ja siinä on aitoja timantteja... Siis juu puhutaan siitä kellosta nyt, mitä hehkutin tässä kaks postausta alaspäin. Ensin masennuin mut sit piristyin ku aattelin et no mähän tietty ostan sen sit ku voitan lotossa ;) tai sit ku musta tulee maailmalla yybermenestyvä huippumalli :) Ei mul muuta, unohdin vaan sanoo tän tohon äsköseen.


Aattelin liittää tähän tälläset hehkeet webbilaatu kuvat. Ajatus lähti siitä ku aattelin nyt ottaa ittestä pari kuvaa ja no hihihi.... Julkaisukelpoisia en saanut aikaiseksi. Sori jutut on nyt vähän ollu tällästä liipalaapaa ja koitankin saada viikonlopun aikana kirjoteltuu varastoon vähän enemmän "muodikkaita" juttuja. Just selailla sivustoilla ja kirjotella sit teille :) Huom. en lupaa kuitenkaan mitään koska haaveena ois saada nukkua (kun on tää uni jääny aivan liian vähäiseks mun makuun taas vaihteeks....) yritän kuitenkin parhaani :) Oi ja ens viikol jatkuu salkkarit!♥


Nyt meen syömään iltapalaa ja sit nukkumaan, vihdoinki tällee suht hyvis ajois (: Hyvää yötä musupallerot!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)